Visit Finland Akatemia valmennukset

Visit Finland Akatemia valmennukset

Visit Finland Akatemia


Visit Finland Akatemia on valmennusverkosto. Minut valittiin syksyllä 2020 tähän akatemia valmentajien verkostoon. On ollut valtavan suuri kunnia päästä matkailualan ammattilaisten verkostoon.

Visit Finland Akatemia tarjoaa matkailualueille, -sidosryhmille ja -yrityksille valmennuksia kansainvälisille matkailumarkkinoille, vastuulliseen matkailuun ja digitalisaatioon.

Valmennusvalikoimassa on laaja valikoima eri teemoja, joita eri valmentajat tarjoavat. Valmennukset sisältävät myös runsaasti tietoa Visit Finlandin toimenpiteistä ja teemoista.

Omat valmennukseni keskittyvät digitaaliseen näkyvyyteen ja asiakaskokemukseen.

Tutustu minun kokemukseen ja koulutukseen.



Valmennusta yritysten digitaaliseen näkyvyyteen, myyntikanaviin, sosiaaliseen mediaan ja markkinointiin, sekä asiakaskokemukseen!

Visit Finland Akatemia valmennusaiheet

Sosiaalisen median sisällöt (Steady ½ pv / Go 1 pv)

Mikä sisältä toimii eri sosiaalisen median kanavissa? Miten tuotetaan itse sosiaalisen median sisältöä? Miten saada asiakkaat osallistumaan sisällön avulla?

Asiakaskokemuksen johtaminen matkailuyrityksessä (Steady ½ pv)

Mistä muodostuu yrityksessä asiakaskokemus? Miten asiakaskokemusta voi mitata ja miten sitä voi parantaa?

Diginäkyvyys ja hakukoneoptimointi (Ready/Steady ½ pv – 1 pv)

Mitä on hakukoneoptimointi ja miten se vaikuttaa yritykseni löydettävyyteen verkossa? Miten toteuttaa omien verkkosivujen hakukoneoptimointia?

Digitaalinen markkinointiviestintä matkailuyrityksessä (Ready/Steady ½ pv – 1 pv)

Mitkä ovat matkailuyrityksen tärkeitä digitaalisia markkinointikanavia? Miten määrittää omat kohderyhmät ja huomioida ne markkinointiviestinnässä?

SoMe markkinointi (Go ½ pv – 1 pv)

Missä somekanavissa yrityksen tulee näkyvä? Mitä sisältöä eri kanaviin tuotetaan? Miten sisältö ja yleisö vaikuttavat näkyvyyteen sosiaalisessa mediassa? Miten tehdä maksullista markkinointia sosiaalisessa mediassa?

Suosittelumarkkinointi (Steady ½ pv)

Mitä on suosittelumarkkinointi ja miten sitä hyödynnetään matkailuyrityksen markkinointiviestinnässä? Mikä on suosittelumarkkinoinnin merkitys? Miten yritys voi itse vaikuttaa suosittelumarkkinointiin?

TripAdvisor (Ready/Steady ½ pv)

Mitkä ovat yritysten mahdollisuudet hyödyntää TripAdvisoria? Miten yrityksen saa näkyviin TripAdvisorissa tai omaan hallintaan? Mitä maksuttomia ja maksullisia ominaisuuksia yritys voi hyödyntää?

Digitaaliset myynti- ja jakelukanavat (Ready/Go 1 pv)

Mitä mahdollisuuksia digitaaliset myyntikanavat tarjoavat matkailuyritykselle? Mitä huomioida tuotteiden digitaalisessa myynnissä? Miten rakentaa oma verkkokauppa ja miten päästä muihin verkossa toimiviin jakelukanaviin myyntiin?

Tuotteistaminen digitaalisiin kanaviin (Steady/Go ½ pv – 1 pv)

Mitä tulee huomioida, kun matkailutuotteiden ja -palveluiden myyntiä siirretään verkkoon? Miten huomioida yksittäiset matkailijat ja miten myydä ryhmätuotteita verkossa?